Early morning, ...


Early morning, feel lika shit. Look like shit. Need Stuff.


Nåt så fruktansvärt trött. Trött på att göra saker utan mening, saker som tar tid från det jag egentligen behöver göra.
Så jag låg kvar lite extra, satte mig vid datorn , gjorde det jag skulle och sket i det andra.
Nu har jag bara 4 saker till som jag måste göra idag.
Synd att en utav dem innebär en sammanlagt 8 km cykeltur fram och tillbaka i en oändligt intensiv blåst och regn. Lätt att strunta i det. Vad jag däremot måste göra är att gå till sjukgymnasten. Kärringhöft som man har. Vet inte vad som hänt men jag kan inte gå ordentligt längre. Värt att lägga ner tid på att gå dit och "vre" den rätt.
Värdelöst att vara kärring ungefär 40 år innan det är dags med höft och ledont på riktigt.
Shit vad jag e bitter nu. Tror jag är det eftersom min granne gillade att väcka mig med borrmaskin och damsugare innan vettig tid i morse. Så jag gjorde det. Jag blev skit sur och bankade i väggen. Shit jag är verkligen kärring. Fy så kärring aktigt. Bitter, trött, ont i höften och inte nog med det så bankade jag i väggen som en sur lite tant med 4 katter och 15 limpor Prince på hatthyllan.. Usch.Dags att ändra på denna dagen. Kan inte vara så här bitter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0