Gaynight, clamour n glamour

Upp-piggande i höstmörkret, gratis vin och givetvis ,drinkar. Ingen öl . Jag såg faktiskt inte en enda öl ikväll. Men vad gör det, vilken kvinnlig respektabel man i sina bästa högklackade skor och finaste lösögonfransar skulle ställa sig och beställa en öl?! Än mindre skulle alla de bartender iklädda boxershorts häva upp en så där tre fyra starköl bakom bardisken. Nej glamour ska det vara, eller något åt det hållet i allafall.
Nu är det iallafall spikat, efter ikväll blir nästa utgång på gayklubb. Fantastiskt. Glitter och Glamour i all sin glans.Det är vad jag behöver denna höst, än så länge har inte höstmörkret tagit över mig och depresiviserat mig till att max gå till skolan och tillbaka men jag vet att den brukar komma, kanske är detta året bara så jäkla bra. Hur som helst så är det inte fel att förladda och peppa upp med lite extra ljus och glitter i vardagen och ikväll blev det bevisat ,det är helt klart dags för gayklubbarnas intåg i mitt uteliv och de ska stanna där!

P.s Mina ben såg ut som en disco kula.

P.s 2 Nästa köp är en disco kula.

Ps 3 Jag vill sätta den i taket men de är för lågt, tror inte de blir bra, så jag får helt enkelt hänga upp mina Pants istället

Nice and Shine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0