I´m in Love!



Det här är min nya pojkvän, jag är så kär, jag tänker på honom hela tiden! Kan inte sluta tänka på hans mönstrade ylletröjoa som han använder ihop med sina nya halvtajta levis jens i lagom stentvätt.MM jag älskar det! Dessutom gillar jag att pilla honom länge läääänge i hockeyfrillan. I bland busar jag om lite i luggen också för att liksom få det där rätta svallet. Ha ha ha vad håller jag på med!? Hahaha jag har hittat världens roligaste hemsidaaaa WEEEEEYYY hooo Party. Håller ungefär samma låga nivå som photobooth på Mac , den nivån är fantastiskt ...wooo wonderful.





Kommentarer
Postat av: helena

Jag är också förälskad i den snubben, låt honom vara!

2008-11-19 @ 22:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0