Kosta Boda










När jag var liten hade jag inte bättre vett än att samla på kulor,studsbollar och Kastanjer ?! Tänk om jag hade vetat vilka fantastiska ljuslyktor det finns från Kosta Boda . Tänk vad många jag hade haft då.
Jag älskar mina ljuslyktor, varje födelsedag, jul och annat önskar jag mig fler, och varje födelsedag, jul och annat ligger ett likadant paket med en ny fin lykta från Kosta Boda. Dom är inte som vilka lytor som helst, inte nog med att de finns i säkert 40 olika nyanser och färger där de röda, bruna , gula och rosa är svindyra resten lite mer ok, utan även tåliga, tjocka, och måste diskas med jämna mellanrum för att hålla glansen kvar. Jag diskar dom gärna. Sjuktligt stilrena och snygga och ger otrokigt mysigt härligt ljus. Save save, Collect , collect.


P.s dom ljublå och vita kostar under hundralappen och är också de man har flest av, ny färg nästa gång-Lila.
Weeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0