SNÖ






Det är kallt. Riktigt kallt. Inne i stan blåser det som tidigare konstaterat långt mer än lagom m/s . Här är det stillsamt, lugnt, ljust och svinkallt. Men det är skönt. Det är inte det kalla som jag hatar det är blåsten. Här ute kan man verkligen njuta av att det faktiskt är kallt. Och snö. Nu hoppas jag än en gång att det håller i sig. Länge. Att detta halvåret ska bli skonat från regn, regn, regn och storm. Men jag vet att det kommer komma. De varnar redan för storm inatt. Men jag ignorerar det just nu och njuter utav att det är vinter. Det är inte ofta man gör det. Den känns ofta oändligt lång och knäckande. Men dagar som denna, dagar som igår och kanske kanske även i morgon gör ändå vintern mer än värd att genomlida. Stillsamt, Lugnt, Ljust och Svin kallt. Det är faktiskt inte så bad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0