Stuck.

Jag är så otroligt karaktärlös människa. Först skulle jag absolut inte skaffa Facebook. Och det gjorde jag inte heller. På länge. Men sen efter mycket om och men, skapades motvilligt ett litet minimalt konto på Facebook. Jag blev tvingad, lurad. Kunde inte stå emot, helt enkelt karaktärlös. Sen skulle jag inte blogga. Nej för det hade jag inte tid med och jag har ju inte tid med sånt här heller. Jag blir ju så fast. Lägger ner så mycket tid att ögonen blir fyrkantinga, därför kan jag inte hålla på med sånt här. Men jag kan alrig stå emot. Bra då också att jag läser ett program som innbär ofantliga timmar framför datorn för att skapa en liten grej som ska presenteras på tjugo minuter. Men vad kan jag säga, innerst inne så gillar jag ju det. Det är kanske bara att inse att jag inte klarar stå emot datorns värld och allt som finns i den. Jag är fast. Måste kanske snarare ändra min karaktär till att inte spendera allt för mycket tid här istället för att inte göra det alls.
Je je nu börjar det. Känns rätt ok att ha varit lite karaktärslös.

Kommentarer
Postat av: Love

hehe. ok facebokk kan folk pusha dej att skaffa, men bloggandet... det måste du väl ändå ha kommit på själv? eller? karaktär? "skiiiiit i deee" - en typisk helenakommentar :) c-ya (en annan)

2008-11-07 @ 14:01:02
URL: http://loveblomster.se/korea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0